Verkoop woning, appartement en gronden

Een woning verkopen doe je niet elke dag , wij wel. 


Het is verstandig u te laten bijstaan door een vastgoedmakelaar. 
Wij zorgen voor een persoonlijke en snelle aanpak voor de verkoop van uw woning. 
 
Hierbij enkele stappen waar wij u bij helpen:
 
  • De juiste waarde bepalen van de woning.
  • Bij de verkoop van een woning zijn er heel wat documenten nodig.
  • In samenwerking met de notaris vragen wij deze voor u op . 

    • Energieprestatiecertificaat ( EPC )
    • Keuringsattest van de elektrische installatie
    • Bodemattest
    • Stedenbouwkundig uittreksel , erfgoed
    • Postinterventiedossier
    • Overstromingsgevoeligheid van het perceel
       
  • Professionele foto’s van de woning. De eerste indruk is zeer belangrijk.
    Het is bewezen dat goede foto’s zorgen voor een snellere verkoop. Men krijgt ook meer bezoekers op de advertenties.
  • Online en offline publiciteit maken voor uw pand. Wij werken met de juiste kanalen voor uw woning. 
    Een vastgoedmakelaar = een groter bereik
  • De bezoeken met potentiële koper, professionele rondleidingen en opvolging. 
  • Onderhandelen met kandidaat-kopers . Wij proberen de hoogste mogelijke prijs te behalen. 
  • Elk bod leggen we aan jullie voor.
  • Opstellen van een sluitende verkoopovereenkomst. De compromis wordt in samenwerking opgesteld met uw notaris.